Maratondag.

Puh........... helt slut när jag skriver detta. Klockan är 23.29 och jag ska gå å lägga mig direkt efter detta.
Idag har jag spelat Rasmus FYRA gånger! Med flytt mellan varje föreställning. Två på dan i sandefjord på två olika skolor och två på kvällen på två olika sykehjem i Larvik. Kl 9.15, 12.30, 16 och 18.30. Tufft. Coolt. Mått bra men nu blev jag efter en öl på rummet me Bosse väldigt väldigt trött. Klubbad.
Men fyra föreställningar är världsrekord. Glad och stolt över att jag lyckades hålla i alla föreställningarna bra. Det gick kjempefint. Att spela på sykehjem för di äldre tar lite mer på koncentrationen. Man må tänka liiite mer på publiken, att de följer med, ta det lite lugnare, o.s.v. Men det tycker jag att jag har vart riktigt flink på idag! Känner att jag kontrollerar föreställningen väldigt bra å läser av publiken och hör vart vi/de är.

Sov gött!

Dagens låt: Från musikalen Avenue Q - It sucks to be me. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0