Frolandia



Idag spelade vi två föreställningar på Froland barneskole i deras nya kulturhus Frolandia! Finfint. Gick otroligt bra. Bästa måndagsspelningarna hittills! Tack till Åse Lövland för jättefint bemötande!
Det var mycket barn på de båda föreställningarna, den andra ca 180 st...! Blev nog nåt litet räknefel från skolans eller kommunens håll men tillslut fick vi in alla och det blev väldigt bra å gick som sagt var kalasfint! Man får improvisera ibland. :-)
De satt nästan runt scenen, bakom Bosse som sitter på sidan. Anpassade mig lite och vände mig så gott jag kunde till alla.
Togs lite kul foton efter varav några syns här och nedan. Detta är mig framför froland kulturhus - frolandia - med rasmusaffischen! Kulturhuset är helt sprillans nybyggt, en uke gammalt och vi var de första professionella som spelade där sa dom! Kul!

Sov en stund på e.m. Ja det gjorde vi båda, lite slut, trött. Middag på hotellet, lasagne och fisksoppa. Letade lite cash med Bo utan framgång. Spelade settlers med Pea och Jörgen med viss framgång men en klar seger vändes till andra plats på slutet bakom Jörgen men före bror Pea. Viktigt.
Har en sabla rethosta som inte vill släppa... jaja...

Dagens låt: Peter Jöback - Guldet Blev Till Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0