Fredagsfeeling men ändå inte

Fredag. Men ändå inte riktig fredagskänsla... vi ska ju spela imorrn lördag oxo i RE-kommune för de anställda där och deras barn, två föreställningar.

Fina föreställningar i Larvik idag på östra halsen skole. Gick jättebra, lite lite oroligt i publiken i slutet av den första men ändå bra å fina kommentarer efteråt. En lärare var helt salig och tackade när hon gick ut.

Igår cyklade jag lite och bastade sen. Har träningsrummet med bastu mitt emot mitt rum, rakt över gången. Sen hade jag ett lite absurdt möte på stan nere vid vattnet i sandefjord med en man som jag hjälpte spika upp två skyltar på hans lilla stuga som var fullständigt överbelamrad med krimskrams som han ville sälja...

Ikväll mat på SMAK - restaurang - stekt lamm... mmm... gott.

Dagens låt: AC/DC - ROCK N ROLL AINT NOISE POLLUTION. (ja Bosse lurade mig fullständigt... radio norge spelade thunderstruck och sen gick ovanstående låt på och jag trodde det var radion som spelade den... shit de spelar TVÅ AC/DC på rad... helt sjukt... efter låten... jahaaaaaaaaaaaaa....! Bosses I-Phone...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0