Rock n roll på Steiner och sushi på det

Grattis pappa idag!!!
 
Kul tät trång varm föreställning på steinerskolan idag efter att ha spelat på arstad på morgonen igen. Kom lite fler folk än sagt tror vi på steiner men det gick kanon, vi fick in alla i en liten sal och det var härlig stämning. Några lärare som skrattade otroligt gott å högt, fick mig att dra på smilbanden också.
 
Fick fina kommentarer efter, bl.a. av en lärare som kom förbi och sa att hon ej hade sett men bara hört de andra prata gott om den. Och sen kom en till lärare och gav mig en kram och tackade.
 
Och imorse sa en annan lärare: "jag blir helt förälskad..." Hmmm... det är ju en bra kommentar. Tror jag.
 
Sushi på kvällen som var god. Softar i sängen nu. PALME - vilken fantastisk tv-serie på svtplay, rekommenderas av hela mitt hjärta.
 
Dagens låt: Caesars - Over fore it started

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0