VegårsHEI!

En spelning idag på Vegårshei skule. Ingrid - ny kompis som jag träffade i Paris på lecoq i somras å som kommer från arendal följde med i turnébilen å såg på föreställningen - riktigt kul!
Föreställningen gick bra, den var i en stor idrottshall som alltid är lite vanskligt att spela i, ljudet å rösten studsar å alla möjliga håll å man får jobba för det. Artikulera.
I en sån stor idrottshall finns det många dörrar och mitt under föreställningen var det nån eller några barn som stod och slog på den - högt, det lät en del å störde mig men en lärare gick å sa till å jag koncentrerade mig igen.

Nu blir det helg i Arendal igen. Ska ut å käka en köttbit nu tänkte jag, siktar på restaurangen MÖR nere vid bryggan - pollenområdet. Som det heter. Sen blir det en öl med Ingrid på Café Lindveske. Blev tipsad om veteölet Nögne Ö av Kristine på kommunen. Det ska prövas.

Lyssnar just nu i skrivande stund på radiosporten - finnkampen avgörs!

Dagens låt: AC/DC - Rock n roll aint noise pollution

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0