Stående ovationer!

Vatten som rusar neråt. Koncentration. Andning. Pustar ut. Och in. Och så iväg. Vattnet sprutar över mig, upp, in i svängen. Discolampor in i mörkret. Wow. Ut. Ljus. Upp på kanten igen. Försöker hålla mig ifrån vattnet. Spurten in. Försöker hålla igen munnen men vattnet forsar in i näsan och det känns som en rå förkylning under några sekunder. Halva medelhavet rusar genom min kropp, huvudet, hjärnan. Trött. Men kul.
Vanskelig vannsklie...
Vi åkte vattenrutschbana i Frolandia idag på e.m. Jag fick 9,76, Bosse 10,79. Vann med över en sekund. Kross! Nådde icke rekordet på 9,65 men det var nära... nästa gång! Nybyggd simhall som var fin. Simning är otroligt skön å bra träning. Och bastun väääldigt skön.

Idag en spelning på Dypvåg skole. Gick kalasbra, verkligen en fin föreställning idag, ca 40 i publiken. Intimt. Fint. Alla elever och lärare ställde sig upp efteråt! Lite småchockad. Det var fint. Läraren sa inför alla i gymsalen efteråt att det var bland det bästa de fått till sin skola. Väldigt glad å tacksam för det. Pratade lite med kommunkontakten Kristin som var där å såg på. Positivt å kul snack.

Pannbiffar till kvällsmat, sportradion. Lite kontraktskrivning med Bosse. Hejja Sverige!!!

Imorrn onsdag 7 sept. offentlig föreställning i Grimstad kulturhus kl 18!
Läs om det här i Fädrelandsvennen: http://www.fvn.no/kultur/teater/article899854.ece

Och på min hemsida: www.anderssanzen.se

Dagens låt: Tommy Körberg - Fattig bonddräng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0