Milonga i Arendal

Igår lördag var jag på Milonga för första gången i mitt liv! Alltså Tango - dans! Milonga har man bl.a. i Argentina, man äter tapas, dricker vin och dansar tango - om vartannat. Kjersti - vän till Torgunn å Bosse å mig med nu - som bjöd in mig. Det var kul men klurigt. Men blev bättre å bättre på det under kvällen. Stolt över att jag klarade av det hyfsat bra iaf!
Bra för mig å min rygg tror jag för jag må ha min överkropp stilla å rak och det är nog bara bra men jäklars va kulrigt det var på ett sätt. Å lätt på ett annat.
Impulser, intimt, snubbel.
Lite kul.

Stilla lördag för övrigt. Blev tapas till lunch också. Lyssnade på slutet av finnkampen - tjejrna vann, killarna förlorade.

Söndag å vackert väder, ska nog se nån film å sen ut i fina vädret.

Dagens låt: Argentinsk tangomusik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0