Havet vid Hove på Tromöy



Bilden ovan från Hove - ett område på Tromöy vid havet. Lite utanför Arendal. Fint. Fin min från Bo Ko oxo...
I bilen ut dit gick Bruce högt på stereon, solen sken, Sandy girl... mmm fint. Igen.

Två föreställningar idag med flytt mellan skolorna. Gick bra på båda. Lite bättre på morgonen, blev lite trött på e.m. - MEN det märker nog ingen, mest jag själv som märker små små grejer, var helt enkelt lite tröttare på e.m.

Efter den första föreställningen på Holt skole (som verkligen gick kanon!) kom en lärare å berättade att när jag på slutet av rasmus pratar om en sjö och pekar på den så att säga bakom publiken... så vände sig en elev om för att titta! :-) Läraren sa att de andra lärarna tyckte hon skulle berätta det. Himla fint. Det gör ju barnen lite då å då faktiskt, tittar åt det hållet jag tittar. Som för att se... ÄR det nåt där...??! En sjö... kanske...?!!
Hon sa oxo att det fanns lite "problemkids" som kan vara lite stökiga å oroliga men de satt helt fångade å koncentrerade så... där har jag lyckats! Vill inte skryta men fasen va bra det gick - helt ärligt. Glad och tacksam.

Cashletning på e.m. både högt å lågt. Vi klättrade upp för ett berg, 500 meter upp. Tog fyra cash (jag tog tre av dom! Lite tävling!) vid Hove. Dagens mat: Sushi till lunch och indiskt till kvällsmat. Många skratt och skoj. Bosse är en fin å kul å galen vän att vara med. Vi tog två glas vin oxo på mitt rum innan middagen. Gött.

Dagens låt: Dire Straits - Brothers In Arms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0