Grimstad Kulturhus



Hmm vad ska jag se... Smurfarna i 3D, Poppers pingviner, Hodejegerne... eller... Rasmus på loffen!?!
Kvällsföreställning på Grimstad kulturhus med denna kula skylten! Gick fint, lite folk (ca 25 st) och det känns lite annorlunda, man är så van vid många reaktioner så när det är mindre folk och mindre reaktioner känns det som om man får jobba mycket mer för det. Jag kände ibland att: hänger de överhuvudtaget med..? Går det för fort...?

Men det gick bra och det gäller att lära sig att folk kan gilla det även om det är ett mindre antal och mindre fysiska reaktioner, detta var ju en offentlig föreställning så då känner ej folk varann å kanske har svårare att släppa loss... Men jag har ju höga krav, mest på mig själv och man vill alltid fånga all publik. Men folk sa väldigt fina saker efteråt, nån hade tårar i ögonen å arrangören var mycket nöjd efter. Fick en vinflaska som extratack!

Tidigare på dagen föreställning i Tvedestrand som gick kjempefint.
Kontraktskrivning med Kristine på Aust-Agder fylke. Jättegod sushi.
Å sen iväg alltså till Grimstad - ännu en sörlandspärla längs kusten.
Efter föreställningen på kvällen gick vi med Kjersti (vän till Torgunn å Bosse som jag oxo träffat en gång) och hennes man å barn till fin restaurang och åt fisk. Flundra i god smörsås. De såg rasmus innan. Mycket trevligt prat å umgänge med dom.

Nu blir det sova. Tidigt upp imorrn och två föreställningar med flytt.

Dagens låt: Bruce Springsteen - Jungleland (vilken låt, vilket saxofonsolo, fantastisk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0