Byte av stad men inte av stad

Fina föreställningar idag igen på Tjodalyng barneskole, Heidi - kulturkontakt hade sett oss tidigare å tyckte vi var fantastiska igen. Tack för fint bemötande og dito kulturvärdar. Goa skratt. God stämning.

Stod en liten blänkare om oss i Östlandets post idag.

Byte av stad: Bor nu i Sandefjord på clarion hotell MEN vi fortsätter turnera i Larvik. Hotellen var fullbokade i Larvik så därav stadbytet hotellmässigt men icke turnémässigt. Blir här nu fem nätter.

Kolla in hemsidan: www.anderssanzen.se

Bodil Palm för Folkets hus och parker ringde. Kul! Bodil är alltid så trevlig å bra å jag å Bo vill gärna turnera en sväng i Sverige igen. Ja, jag vill det absolut. Det är ju i sverige jag verkligen vill spela rasmus (oxo!). För alla. Alla jag känner och inte känner.
De är intresserade av rasmus till Sverige. Vi får se hur det blir...

Dagens låt: Ben E King - Stand By Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0