OSLO!

Så, slut på semestern, enda veckan i höst. Fylldes av släkt, födelsedagskalas, vänner, kul stand-up, lunch med fler vänner, biljard med bröder, impro, Jägarna 2 på bio (en svag trea, bra skådisar men tunn historia å 30 min för lång.), bokföring å nån sorts blandning och limbo mellan skönt å lugnt å lite stress.

Men nu ska det bli kul att börja med I sitt eget selskap igen. Rep lördag å söndag å nypremiär på måndag.

Kommer bo på hotell Börsparken, ca 5 min från centralstationen, först 5 uker med selskapet å sen förmodligen 5 veckor till med rasmus...! 10 veckor! Ca 70 nätter på samma hotell, samma rum (?), rätt sjukt, skönt å knasigt på samma gång. Kanske blir jag sjukt trött på det men vi får se, just nu känns det rätt bekvämt å det blir nog bra. Återkommer i frågan.

Nu ska jag sätta mig på tåget till oslo. Framme 21.45 ikväll. Det blir radiosporten å fotbollen såklart!

Dagens låtar: Svenne Rubins - Folköl och dunka dunka och Långa bollar på Bengt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0