Nypremiär och i hjärtat av där det skedde

Nypremiär idag av I SITT EGET SELSKAP!!!
Gick kjempebra, två föreställningar för ungdomsskoleelever (högstadiet) i kolben kulturhus, kolbotn. Väldigt nöjd. Vi alla var nöjda. Det funkade jättebra. Ungdomsskole är de vanskligaste att spela för, har gjort det mye i sverige, men detta gick fint. De var väääldigt högljuda i början men... petite a petite så fångade vi dom å de roade sig ner (märker att jag skriver å tänker delvis på norsk nu - lugnade ner sig heter det på svensk) å följde med fint kändes det som. Goa skratt och reaktioner.

Ett glas rött å gulaschsuppe med nästan hela ensemblen sen.
Gick runt på stan lite, förbi regeringsbyggnaderna där allt skedde i somras. Stod å tittade. Tänkte. Det är ett stort plank uppsatt runt alltihopat. Poliser vaktar. Hmm... skumt. Skum känsla. Mitt i Norge. Mitt i Oslo. Att det ofattbara hände.
Man tänker efter.
Går vidare.
Prövar nya skor till selskapet på dansbutiken.
Min högerdojja är sönder - undersulan har släppt.
Ska köpa snart.

Tränade på gymmet som finns här på hotellet bara en trappa ner, ska försöka göra det nu kontinuerligt så jag håller mig i bra form å tränar upp mig - förhoppningsvis.
Indisk mat på kvällen. Kalastrött nu å det blir tidig säng.

Dagens låt: ROBYN - CALL YOUR GIRLFRIEND.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0