Fårikål

Två föreställningar i Lilleström idag på kulturhuset där vi ska vara i dagarna tre.
På första hade vi ingen medhörning å ljuset var lite starkt så det gick okej - på andra hade bosse skruvat till det lite å det gick oxo mycket bättre.
Genomgång med sminkösen ann-kristin å torgunn efter - vi ska ändra sminket lite å bli ännu mer som tja... dockor, mer kraftfullt smink, stilistiskt, clownaktigt nästan, lite åt the crow, tim burton... typ. Vet inte riktigt ännu vad det ger och kommer ge...

Sen lunch på stan: Den norska klassikern, nationalrätten FÅRIKÅL! Får och... kål. Å potäter till. Smakade som jag trodde. Okej. Inte det godaste jag ätit i mitt liv men helt... ok. Man må våga prova lite här i livet så nu har jag testat det oxo.

Lämnade in skorna från ISES till skomakare som ska laga dom. Drack en otroligt god smoothie (det ska jag göra mer) med hallon å jordgubbe.
Kontorsjobbing. Gjorde klart en stor faktura som jag ska sända imorrn.

En hamburgare å lite facebookande å mailsvarande å nu blir det hit the bed. Utan att slå den. Imorrn kvällsföreställning kl 19 för allmänheten!

Dagens låt: The Smashing Pumpkins - Today 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0