Tuffa förhållanden och ryggont

Igår spelade vi en sista i Ski och idag var vi tebax i Lilleström för två föreställningar.
På den förste var det myyycket publik, vi fick t.o.m. använda balkongen - inte helt bra men men... fick slita för att få alla på plats - nästan svettigare å ett större jobb än att spela föreställningen...!

Den andre gick bra men efteråt hörde jag vad som hänt. Några skitungar i publiken kastade godis (!) på scen, de träffade bl.a. Lisbeth som blev skitförbannad... tänk om det vart nåt vasst eller ja... nåt vad som helst.
Jag märkte inte det eftersom det var på ett ställe där bara lisebeth var i fokus. Det gick bra MEN tänk om samma sak hänt när hon står på skuldrorna till Hen... och ska falla. En svår grej i föreställningen. Bosse sa att hade de kastat en grej till så hade han brytit. Men vi körde på. Tufft som sagt.

När vi riggade ner skulle jag lyfta upp en dansmatta som var ihoprullad själv... dom är TUNGA... det skulle jag inte gjort, kände att jag tog i för mycket och nåt knäppte till i ryggen... Har lite ont nu på högersidan å köpte tigerbalsam som jag ska smörja in nu på ryggen, hoppas det är bättre imorrn lördag.
Under föreställningen stack det oxo till i vänster knä - som jag aldrig känt förrut. Känner av det nu på kvällen. Blev lite rädd, må försöka göra saker i föreställningen lite mindre stort å ut i fortsättningen... spara krutet. Det är svårt. Men... nog behövligt.

Kollade Batman Begins på tv3 nu på kvällen - bra film.

Dagens låt: Robyn - Indestructible  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0