Lecoqflashback

Idag træffade jag Martha Kjørven som jag gick lecoq med, vældigt kul å træffa Martha igen! Det blev en fika å prat om allt møjligt mellan himmel å jord. Om livet, kærlek, teater, sjukhusclowneri å lecoq førstås.

Ringde å grattade pappa på fars dag, hela familjen var dær utom pea så fick snackat med alla før øvrigt.

Sen tåg ut till Ås å middag hos Torgunn å Bosse, lite avslutning før ISES men det var bara jag å Hen dær från oss som spelat. Mycket god køttbullsgryta! Spelade Guitarhero med Oskar å Tiril. Kul! Prat vid brasan.

Sover øver hær inatt å imorrn drar jag å Bosse tidigt (kl 6) sammen till Holmestrand i vestfold - RASMUS on tour fortsætter. Har knappt hunnit tænka tanken - nu børjar/fortsætter rasmus igen, bara å køra...! Två førestællningar væntar kl 10 og 12. Vi ska vara dær kl 8.

Dagens låt: Bob Dylan - Subterranean Homesick Blues

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0