Flytthjälp

Idag lördag har jag vart flytthjälp till Mike å hans tjej.
De ska flytta till fina St Hans Haugen.
Bara för att ta ett exempel på prisskillnad Norge-Sverige: Deras trea på 80 kvm kostar 13000 nok å hyra i månaden...!!! Lite skillnad... Min etta i frölunda kostar 4000 sek i gbg, här i oslo kan du få hyra en etta för 7000 nok eller 9000 nok... Ja... för en svensk som inte är van så himlar man ju med ögonen när man hör priserna...
Blev en tur till IKEA och bar sängar och en kyl å frys 4 trappor upp... lite stel nu i musklerna... softar på hotellrummet med en te... får se om jag tar mig ut en sväng sen ikväll.

Dagens låt: The soundtrack of our lives - In Your Veins (en klassiker...) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0