30-års fest och spänning i skidspåren

Igår var jag på Lisbeths 30års fest på lilla stället bushwick vid rockefeller, två trappor ned via en sliten dörr ligger det "hemliga" stället, mysig liten pub. 30-tals tema på festen med fint klätt folk, hade på mig pappas 70-tals kostym som är jättesnygg på mig! Så det så! Var en koselig (mysig) fest med trevligt folk men blev kvar lite för länge, var allt lite trött sista timmen. Hemma kl 3...

Slödag idag söndag, kollade på vinterstudion å stafetterna - spännande på herrsidan... mycket norge men ändock en bra svensk insats tyckte jag.

Måste berätta om ett citat jag hörde på skavlan i fredags. De frågade människor på stan om deras värsta lögn de sagt. En man säger att det var när han ljög om när han var otrogen. Sen säger han "men vi hade vart gifta i 35 år så det var befogat". (!!!) Skrattade högt.

Åt entrecote på EGON restaurant på kvällen idag, helt okej.
Pratade med bror Bengt i telefon. Det var fint. Saknar han. Fick mms på hans fru Sara å magen. Fint. Spännande. Snart sker det.

Imorrn ny rasmusvecka!

Dagens låt: Dave Brubeck - Take 5 (5/8-dels takt om du vill checka upp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0