Tågresa å selskapsrep på træningscenter

Tåg från GBG till Ski i Norge idag. Skønt me tåg - bættre æn buss.
Sen væntade rep av selskapet på træningscentret i Ås!
Tog en bastu innan før mina stackars knæns skull. Det gør ont men det gick okej att repa idag, tog det lugnt.
Ska førsøka ta en bastu imorrn igen. Vi var bara tre idag, Bettan å Mike kommer imorrn. Blir kul å spænnande! :-)

Før mitt i all stress å alla steg som ska gå rætt så måste man påminna sig om att vi ær en av få produktioner som FÅR vara med i sandefjord av många, kanske øver hundra som søker, vi ska njuta av det, ha kul, vi FÅR æran att lira ringaren å selskapet å jag ska verkligen førsøka njuta av det å spela allt jag kan å ha kul! Lætt man blir stressad øver allt som måste gå rætt. Kul vill jag ha!

Tacos på kvællen å nu jættetrøtt, klockan ær bara lite efter 22 men ska sova nu. Lånar Tirils sæng.

Dagens låt: Håkan Hellstrøm - Inte skyldig nån nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0