Febervarmt...

Igår nær jag gick å la mig hade jag 39 graders feber å funderade allvarligt på å stælla in dagens førestællningar. Men vaknade upp med mindre feber å kørde på.
Det gick kjempefint, lærarna sa att de aldrig sett barnen så med och stilla førrut. En lærare sa att hon græt... fina fina kommentarer. En annan sa att det var bland det bæsta han sett.
Ja nog har jag kæmpat denna veckan med feber, halsont, snuva og hosta på scen... så en klapp på axeln till mig sjælv, bra jobbat å kæmpat Anders!!! :-)

Nu tebax i Ås - hos Bosse, Torgunn, Oskar og Tiril. Vi har sett på Ice Age 3.

I helgen væntar provførestællning av Ringaren i Notre-Dame.

Dagens låt: Chesney Hawkes - The one and only

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0