Kulturtorget i Molde og Vårsleppet i Horten

Hallå, back in bizznizzz igen... över två månader sen senaste blogginlägget.

I slutet av januari och i början av februari var jag å bosse på två kulturtorg (möre og romsdal och vestfold) med Rasmus.
I Molde fick vi stående ovationer från de 100 vuxna i publiken! En otroligt häftig känsla, jag har nog aldrig fått det förrut i mitt liv på teaterscenen på det sättet. Och när det är nåt man skapat själv å står bakom så mycket så är det väldigt fint. Glad og stolt. och blev lite småchockad oxo.
I Horten Var det oxo väldigt fina taktfasta applåder efteråt och jag fick höra att flera skolor som redan bestämt sig ev. ville ombestämma (!) sig och välja rasmus... ganska coolt. :-)
Väldigt fina tilbakemeldingar från Molde oxo, högsta betyg - 6or - på skalan 1 - 6 som de har i Norge.
Nu börjar fylkena höra av sig om turné för 2011/2012. Vi vet redan att vi kommer turnera i Telemark, Aust-Agder, Vestfold, Möre og Romsdal och Nordland. Väldigt kul! Nordland har jag aldrig vart i, kanske får vi besöka Lofoten som ju ska vara kjempevackert! ;-)

NU - går jag å bosse in i sista intensiva repen av RINGAREN I NOTRE-DAME! Är i Ås, bor hos bosse å torgunn å vi repar nu med ljus å ljud inför de två work-in-progress-smygpremiär-spelningarna 2 och 3 mars. Spännande! Vi får se vad vi får ihop...

Dagens låt: AC/DC - HELLS BELLS
Tungt elakt riff... klockorna mina vänner. Klockorna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0