Fin stæmning på Eik skole i Tønsberg

Igår fredag spelade vi återigen i Tønsberg - på eik skole denna gången. Två førestællningar som gick sådær... fint som det bara kan bli ibland. Toppstæmning, toppspelningar, toppkoncentration å ja jækligt bra å fint å ær nøjd! Bra kulturverter som hjælpte till. En gutt i 7e klass kom fram efteråt å bara skakade på huvudet å sa: "åssen grejer du å få til det dær med væskan...?" Han var vældigt imponerad. :-) Berættade att de hade pratat om det på rasten å lærarna hade frågat alla om de visste hur jag hade gjort... haha bra jag har væskan med mig!
En lærare kom ut ur lokalen å sa att hon har tårar i øgonen - hon blev så berørd. Jag blir berørd av att høra det, hur min Rasmus træffar, hur jag och Bosse lyckas berøra... det ær fantastiskt.
Utgång på kvællen med två øl å ett glas vitt, hyggelig.
Idag lørdag fm... regn regn regn i Oslo... innesittardag blir det, ska gøra lite kontorsjobb tænkte jag, uppdatera hemsidan lite med Rasmusartikeln. Lite sport på tv, kanske kanske litt træning... kanske.
Dagens låt: Ingen Kims ingen KOS!!! - reklamlåt på tv i norge før chips... den sætter sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0