Uppstart inför varvet

Kom precis hem efter att ha gått en timmes promenad. Mår bättre nu men kanske inte helt helt frisk. Så börjar med promiss tills jag känner att jag kan börja lunka å springa igen. GBGvarvet lördag 21 maj... tiden är knapp känns det som å just nu är jag i usel form... men men förhoppningsvis är jag lätt-tränad...
Vädret är strålande, våren var kort å nu är det sommar! Över 20 plus å sol sol sol. Men då tänkte jag att det säkert kan komma en vintersnöknäpp till. Vi får la se.
Påsken gick förbi med släkten å på fredag drar jag te norge igen för rep av ringaren å spel i trondheim av rasmus. Mer om det senare i veckan.
Nu i veckan är torgunn i gbg å repar in gilda, bettan är med oxo å jag ska komma in imorrn å ev. onsdag oxo å repa med dom.
Nu dusch å mat!

Dagens låt: Coldplay - Viva la vida (storslagen, fantastiskt episk låt, i stor konkurrens, gnolat på många låtar idag, började så smått översätta coldplays monsterhit viva la vida till svenska.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0