Ringaren och Selskapet till Markedet!

Tjohoooo! Ringaren i Notre-Dame OCH I sitt eget selskap kom med på markedet for scenekunst i sandefjord i maj! Det är faktiskt väldigt bra! Många - jag vet ej - kanske 100 produktioner söker och ca 6 - 7 visas varje dag. Och jag kom med med TVÅ produktioner! Fantastiskt kul! Selskapet trodde jag skulle komma med men ringaren är ju ff väldigt färsk, vi har bara haft TRE provföreställningar - den är knappt klar...! Otroligt kul. Å den är ju ännu mer ens egen. Min och Bosses. Vi gör nåt bra. Det känner jag. Och det får jag och vi bekräftat.

Sitter på hotellrum i Lilleström å ser på SAIK-FBK, ishockeyfinal. Spelat selskapet på akershus kulturtorg idag, del 3, gick ok/bra. Det började segt då det blev lite trassel med början och ridån aldrig gick upp. Men sen tog det sig å det är kul att spela den igen med gänget och vi fick fina applåder å ros efter. Andra delen av det vi spelade upp gick kjempebra tyckte jag.
Spel igen imorrn - sen hem till GBG.

Dagens låt: AC/DC - Moneytalks. Tirils favvolåt! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0