Kärt nytt återseende

Igår var jag å repade I sitt eget selskap här i gbg. Torgunn hade åkt ner hit för att repa in Gilda Stillbäck som ju är ny i föreställningen.
Första delen av föreställningen är helt ny, jag gillade det vi hade förrut mycket men detta var oxo spännande måste jag säga.
Tycker det är modigt av Torgunn att söka vidare, att förfina, inte vara nöjd å söka vidare. Oxo så här nära Sandefjordsfestivalen - varför ändra nu - hann jag tänka... men det är klart, vill man förändra så må man väl göra det på en gång. Modigt. Spännande. Vi får se vad det blir av det.

Idag har jag bara hunnit med frukost. Ska träffa min lillebror Erik senare idag å spela en biljard är det tänkt. Plus lämna in deklarationen äntligen, det var stängt igår så jag fick vända vid dörren.
Hämtat ut finfina nya Ringaren- och Rasmus-vykort igår. Blev väldigt nöjd med dom. Funderar på å trycka upp affischer oxo nu.

På fredag - imorrn - är det afterworkimpro på redbergsteatern med oss i gbgimpro och på lördag drar jag te norge igen för tre dagars rep med ringaren å sen flyg till trondheim å spela rasmus på nord-tröndelags kulturtorg i stiklestad tisdag 3 maj.

Dagens låt: Coldplay - Trouble

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0