Soliglångsöndagspromenad

Idag var jag ledig och tog en lång sovmorgon, sen frukost. Äggröra... mmm... rörande gott.
Lång promenix i skogen på två timmar, lyckades gå lite vilse och fick fråga diverse norrbaggar om vägen, alltid med ursäkten - ja åsså är jag svensk... hahaha... - Ja, dom gick på det iaf och hjälpte mig rätt...! ;-)
Sol för det mesta ute idag och fick se en hackspett på slutet som kulsprutehackade ett träd... först hörde jag bara, sen såg jag, högt där uppe... fint.
Lördagen gick bra, vi jobbade med del 2 och 4 som börjar kännas riktigt kul och spännande och fina.
Imorgon startar en viktig arbetsvecka med Selskapet. Första genomdraget väntar på fredag.

Dagens låt: Håkan Hellström - Kär i en ängel. Igen. Ja, jag är en romantisk jävel.

Kommentarer
Postat av: sandra

Akta så du inte går totalt vilse i skogarna! Du får binda ett rep runt magen, så du hittar tillbaka!

kram

2010-11-02 @ 10:31:27
URL: http://findran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0